............Chiptuning, DPF, FAP, EGR................. .............DTC, FLAPS, MAF, IMMO OFF............ .......Signalizācijas, immobilaizeri - remonts....... .....Elektronikas, starteru, ģeneratoru remonts... ........Diagnostika, programēšana, kodēšana....... ............Kondicionieru apkope - remonts.......... ............Zvani un piesakies - 29523336............

 

Servisa pakalpojumi


Mēs piedāvājam: 
  • Auto, moto u.c. elektronikas remontu;
  • signalizācijas, imobilaizeru, slepenās pogas uzstādīšanu;
  • chiptuning, EGR, DPF, MAF OFF,
  • mikroshēmu programmēšana, eprom, eeprom, flash, pic, avr, mcxx, u. c.
  • instrumentu paneļu remonts, odometru korekcija;
  • oriģinālo imobilaizeru atslēgšana;
  • lodēšanas pakalpojumi;
  • alumīnija metināšana;
  • melno metālu metināšana;
  • starteru un ģeneratoru remonts;
  • kondicioniera sistēmas, kompresora remonts un uzpilde;
  • balstiekārtas pārbaude un remonts;
  • stūres mehānisma (reikas) restaurēšana;
  • bremžu apkope un remonts;
  • eļļas un filtru maiņa;
  • siksnu maiņa;
  • dzinēju remonts;
  • auto sagatavošana TA;
  • auto lukturu pulēšana;
  • riepu montāža, balansēšana, remonts

 Kondicioniera uzpilde pie klienta - Dobelē, Tukumā, Jelgavā, Rīgā, Olainē, Ogrē, Ķegumā.


Dzinēja remonts


Plīsušu alumīnija un čuguna dzinēju galvu atjaunošanu, vārstu ligzdu nomaiņu, plakanslīpēšanu (garums līdz 670 mm).
Dzinēju vārstu, ligzdu un vadīklu remontu. Kloķvārpstu remonts,
Cilindru un bloku izvirpošanu un honēšanu uz remonta izmēru, cilindru ģilzēšana.
Cilindru un bloku gludo honēšanu ar FLEX-HONE instrumentiem.
Dzinēju galvu pārbaudi ar sakarsētu tvaiku (līdz 110° C) uz speciāla stenda.
Čuguna galvu plaisu defektēšanu ar magnētiem un speciālu pulveri (Magnaflux metodi).
Sprauslu vītņu atjaunošanu dīzeļdzinēju galvās.
Kvēlsveču vītņu atjaunošanu dīzeļdzinēju galvās.
Sadales vārpstu slīdgultņu atjaunošanu alumīnija dzinēju galvās.
Kloķvārpstu gultņu sēžu atjaunošanu čuguna un alumīnija dzinēju blokos.
Iespējams restaurēt velves, kulaciņus, aprautas šāļu sēžas blokos utt.



 




Stūres mehānisma remonts

  • Stūres mehānisma kustīgo daļu korozija, tieši tur, kur atrodas blīvējums, kas neļauj iztecēt hidrauliskajam šķidrumam.
  • Nolietošanās stūres mehānisma korpusā. Ar tādu defektu stūres mehānisms var nekorekti strādāt uz vienu pusi vai nestrādāt nemaz.
  • Zobstieņa zobu nodilums. Tādā gadījumā parādās stūres brīvgaita un mašīnai pārvietojoties rodas sitienveidīgi klaudzieni. Kā parasti maksimālais nodilums rodas no taisnā riteņu stāvokļa.
 
  • Nodilums hidrauliskā sūkņa reduktora vārsta korpusā. Šajā gadījumā hidrauliskais sūknis var strādāt ar pārtraukumiem vai nestrādāt nemaz.
  • Stūres reduktora augšējā stieņa spirālveidīgās silītes nodilums. Rezultātā nekorekts stūres reduktora darbs.

Šīs, un daudzas citas problēmas kuras ne vienmēr var atrisināt nomainot bojāto elementu, remonta izmaksu vai citu iemeslu dēļ, piespieda mūs veikt daudzus izmēģinājumus un eksperimentus, kā rezultātā mēs izstrādājām savas tehnoloģijas un atjaunošanas metodes stūres mehānisma elementu un stūres hidrauliskā pastiprinātāja agregātu izdilumam. Daži no šiem paņēmieniem ir unikāli, un tiem nav analogu.

 

 

Visi agregāti pirms remonta tiek attīrīti un nomazgāti automātiskajā mazgāšanas mašīnā,kura zem augsta spiediena pie 80 grādu temperatūras,izsmidzinot speciālo ķīmisko sastāvu,nomazgā līdz nepieciešamajam stāvoklim priekš remonta.


 
PIMRS MAZGĀŠANAS PĒC MAZGĀŠANAS
 
PIRMS REMONTA PĒC REMONTA
 
STŪRES REDUKTORA REMONTS
Skatīts: 14424x         Ieteikt draugiem       TweetMe   

Atpakaļ